Dotpay zwiększył ilość kanałów płatniczych

Polski operator szybkich płatności internetowych zwiększył ilość kanałów płatniczych. Co to oznacza dla klientów Dotpay? Przede wszystkim możliwość dobrania odpowiedniego kanału, który zrealizuje płatność w błyskawiczny sposób. Marka dodała do swojej platformy ponad 80 nowych banków, w tym również banki spółdzielcze. Łączna suma 200 kanałów sprawia, że Dotpay to największy operator szybkich przelewów w Polsce i jeden z największych w Europie.

Więcej kanałów, większy zasięg

Firma obsługuje obecnie ponad 25 tysięcy platform e-commerce. Dzięki większej liczbie kanałów sklepy internetowe mogą liczyć na falę nowych klientów. Skupienie obejmuje głównie klientów banków spółdzielczych, których do 2015. roku nie było na liście krakowskiej spółki. Większy zasięg sklepów to też większe pieniądze, a co za tym idzie - większe nakłady na inwestycję i szybszy rozwój e-commerce.

Raporty księgowe i strategiczne

Operator oferuje nie tylko wiele kanałów płatniczych, ale możliwość generowania raportów i statystyk sprzedaży. Dokumenty wygenerowane w odpowiednim formacie (zazwyczaj .PDF) można załączyć do ksiąg rachunkowych firmy. To wielkie udogodnienie dla tych sklepów, których asortyment to kilkaset lub kilka tysięcy produktów. Dzięki raportom właściciel wie, które kanały płatności są najczęściej wybierane i z jakich urządzeń mobilnych korzystają konsumenci.

Nowe rozdanie w branży e-commerce

Dotpay dał szansę rozwoju nie tylko sobie, ale przede wszystkim swoim klientom. Multikanałowość oznacza większe zyski i szansę rozwoju poza granicami naszego kraju. Konsumenci nie mają już żadnych ograniczeń. Mogą płacić w każdej walucie, a firma generować odpowiednie raporty księgowe. Krakowska spółka najwyraźniej celuje w międzynarodowy rynek i póki co, bardzo dobrze jej to wychodzi.

 

Kategorie: Rynek płatności,