E-sprzedaż

M-zakupy: Dzisiejsi konsumenci mobilni

Nie musimy już wychodzić z domu, aby zrobić zakupy. Możemy uruchomić smartfona, wybrać odpowiedni sklep, produkty i dokonać błyskawicznej płatności. Jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego otrzymujemy przesyłkę i cieszymy się nowym gadżetem lub ubraniem. M-zakupy są coraz...

Z jakich metod dostawy korzystamy najczęściej?

Kobiety i mężczyźni kupujący multikanałowo mają do wyboru kilka metod płatności i dostawy towaru do domu. Choć najpopularniejszą formą nadal pozostaje przesyłka kurierska (wybiera ją 81%* mężczyzn i 72% kobiet), nie oznacza to, że boimy się paczkomatów i listów poleconych. Jak...

Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce?

Sprzedaż za pośrednictwem sklepów internetowych czy portali ogłoszeniowych dla większości z nas jest codziennością. Z zakupów w sieci korzysta coraz więcej Polaków. Lubimy otwierać się na nowości i chętnie korzystamy z urządzeń mobilnych do płacenia rachunków lub finalizowania...

Jaki wpływ na sprzedaż mają raporty?

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko reklama produktów i ich sprzedaż. To także liczenie zysków, wydatków i generowanie bilansów. Na koniec miesiąca tworzone są zestawienia i raporty, które trafiają do ksiąg rachunkowych. Czy operatorzy szybkich płatności online oferują...

Jak zbudować e-sklep, aby był przyjazny dla klientów?

Branża e-commerce rozwija się bardzo prężnie, dlatego sklepy internetowe będą funkcjonować tylko wtedy, gdy przystosują się do wymagań rynku. Kiedyś wymagania były niewielkie. Wystarczyło, że Webdeveloper stworzył funkcjonalny sklep i dodał produkty do magazynu. Następnie zakupił...

Co nas czeka w e-commerce w przyszłości?

Komercyjne platformy internetowe robią wszystko, aby wyprzedzać konkurentów i maksymalizować zyski. Polskie sklepy nie muszą się już zamykać tylko na jeden kraj, bo dzięki operatorom błyskawicznych przelewów online mogą prowadzić sprzedaż również za granicą. E-commerce zmienia się...