Rynek płatności

3 prognozy dotyczące przyszłości płatności

Żaden produkt finansowy nie jest używany tak często i tak szeroko, jak ten, który ułatwia płatność i przyspiesza transakcję. Dawno minęły czasy, kiedy klienci muszą nosić ze sobą zwitki gotówki, ograniczając w danym momencie siłę nabywczą i stwarzając poważne...

NFC – Zalety i wady

Komunikacja NFC (Near Field Communication) wysuwa się na pierwszy plan w branży urządzeń mobilnych. Biorąc pod uwagę stale rosnące zapotrzebowanie użytkowników na płatności NFC, rozwiązanie to będzie stawało się jeszcze bardziej popularne. Przyjrzymy się zaletom i...

Najnowsze trendy związane z płatnościami internetowymi

Czy wiesz, ile wynosi średnia porzucania wirtualnego koszyka z zakupami? Według badań w 2017 roku było to prawie 70%! To 7 niewykorzystanych szans na 10 możliwości zwiększenia sprzedaży. Powód, dla którego te dane są niezwykle frustrujące dla sprzedawców jest dość prosty...

Karty w zakupach mobilnych

Polacy coraz częściej doceniają zalety kart płatniczych w trakcie zakupów mobilnych. Wyniki badań, do których dotarł magazyn MShopper jasno pokazują, że do 2020 roku połowa transakcji mobilnych będzie finalizowana przy pomocy kart płatniczych Visa Europe. Czy w Polsce czeka nas to...

M-zakupy: Na jakich urządzeniach kupują Polacy?

Polacy ruszyli na zakupy mobilne już wiele miesięcy temu. Odkąd większość sklepów internetowych dba o responsywność mobilnych wersji witryny, konsumenci zaczęli doceniać rolę smartfonów i tabletów w codziennym życiu. 75% społeczeństwa deklaruje, że miało okazję kupować mobilnie...

Telefon najlepszą formą płatności

Większość z nas posiada smartfon lub inne urządzenie mobilne. Świadczą o tym statystyki. Aż 40%* rodaków po przebudzeniu sięga po swój telefon. Korzystamy z m-urządzeń bardzo chętnie. Znajdują miejsce w pracy, domu i w trakcie wakacji. Za pośrednictwem telefonu możemy płacić...

Z jakich metod płatności korzystamy?

Według raportu magazynu MShopper, aż 24% Internautów deklaruje, że dokona zakupu mobilnego w trakcie bieżącego roku. To pokazuje, że nie są nam obce zakupy w sieci i doceniamy komfort, jaki z tego tytułu płynie. Kupując mobilnie lub za pośrednictwem komputera wykorzystujemy średnio 2,3...

Dotpay zwiększył ilość kanałów płatniczych

Polski operator szybkich płatności internetowych zwiększył ilość kanałów płatniczych. Co to oznacza dla klientów Dotpay? Przede wszystkim możliwość dobrania odpowiedniego kanału, który zrealizuje płatność w błyskawiczny sposób. Marka dodała do swojej platformy ponad 80 nowych...

Dotpay przekracza granicę - ich klienci również!

Największy operator szybkich płatności online w Polsce, firma Dotpay postawiła na rozwój międzynarodowy. Marka umożliwiła płatności w walucie zagranicznej, a do tego przewalutowanie pieniędzy w czasie rzeczywistym. Co to oznacza dla rodzimych klientów firmy? Wyjście poza granice nie...

Starsi też kupują mobilnie!

Mogłoby się wydawać, że nowoczesne technologie będą kłopotem dla osób starszych zwłaszcza, jeśli mowa o płatnościach internetowych. Magazyn MShopper przygotował raport, który jasno pokazuje, że starsi nie tylko rozumieją ideę zakupów mobilnych, ale chętnie z tej możliwości...

Omnichannel? Mówisz? Masz!

Sprzedaż mobilna rozwija się bardzo prężnie. Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych modyfikuje swe witryny o elementy responsywne rozpoczynając sprzedaż z wykorzystaniem smartfonów i tabletów. Klienci są wymagający, a rynek powinien się do tych wymagań przystosowywać...